Wszystkie kursy

Kampanie w wyszukiwarce Google

10
kurs nie jest
obecnie w sprzedaży

Chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy poszukują Twoich produktów lub usług, tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie!

W ramach kursu otrzymujesz: 

  • Dostęp do wszystkich aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy
  • Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów
  • Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu

Szczegółowa agenda kursu podzielona na moduły:

1. Ustawienia kampanii w wyszukiwarce

  • Podstawowe ustawienia kampanii oraz sieci, w których ma być emitowana kampania
  • Wybór geolokalizacji oraz sposoby na wykluczania innych lokalizacji
  • Wybór języków odbiorców, do których ma być emitowana reklam
  • Ustawienie budżetu dziennego kampanii oraz przyczyny niewykorzystywania budżetu lub jego przekraczania
  • Określanie stawek – od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji

2. Budowa prawidłowych kampanii w wyszukiwarce Google Ads

  • Budowa kampanii w wyszukiwarce odpowiadających na potrzeby użytkowników

3. Chcesz mniej płacić za reklamy? Poznaj wynik jakości

  • Co to jest wynik jakości?
  • Trzy składowe wyniku jakości
  • Co się stanie gdy nie będziemy dbali o wynik jakości?

4. Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych

  • W jaki sposób dzielić słowa na grupy. Strategie podziału słów na grupy, nawet przy wykorzystaniu prostego landing page
  • Typy dopasowań słów kluczowych, zmiany jakie były wprowadzane w ostatnim czasie
  • Praca na narzędziu – planer słów kluczowych. Wybór słów do wykorzystania w kampanii oraz fraz do wykluczenia

5. Tworzenie reklam tekstowych

  • Wykorzystanie USP w tekście. Jak się wyróżnić?
  • Rodzaje reklam tekstowych Elastyczne (nowe) oraz Reklamy tekstowe (stare). Jakie rodzaj reklam wybrać?
  • Wykorzystanie funkcji w reklamach – automatyzacja tekstów
  • Wybór właściwego CTA – Call to Action w tekście

6. Rozszerzenia reklam

  • Dlaczego warto wykorzystywać? Które rozszerzenia to absolutny must have?
  • Linki do podstron
  • Rozszerzenie informacji w witrynie
  • Rozszerzenie formularzy kontaktowych
  • Rozszerzenie lokalizacji
  • Rozszerzenie cen
  • Rozszerzenie aplikacji
  • Rozszerzenie promocji 

 7. Optymalizacja kampanii w wyszukiwarce

  • Optymalizacja poprzez stawki –  kiedy warto podnieść, a kiedy obniżyć stawki
  • Regularna kontrola wyszukiwanych haseł – search query 
  • Segmentacja kampanii poprzez urządzenia 
  • Wybór odpowiednich optymalizatorów na koncie 
  • Optymalizacja poprzez harmonogram reklam 
  • Segmentacja grup reklam 
  • Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych 
Polecane
Kampanie produktowe dla e-commerce

Twój cel to zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej!W...

Kampanie w wyszukiwarce

Chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy poszukują Twoich produktów lub usług, tu i teraz? Ten kurs jest...

Automatyzacja Google Ads + AI

Zautomatyzuj swoją pracą, zaimplementuj skrypty na koncie aby pewne czynności były wykonywane automatycznie. Skrypty napisane przez...

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję