Chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy poszukują Twoich produktów lub usług, tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie!
W ramach kursu otrzymujesz:
- Dostęp do wszystkich aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy
- Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów
- Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu
Szczegółowa agenda kursu podzielona na moduły:
1. Ustawienia kampanii w wyszukiwarce
- Podstawowe ustawienia kampanii oraz sieci, w których ma być emitowana kampania
- Wybór geolokalizacji oraz sposoby na wykluczania innych lokalizacji
- Wybór języków odbiorców, do których ma być emitowana reklam
- Ustawienie budżetu dziennego kampanii oraz przyczyny niewykorzystywania budżetu lub jego przekraczania
- Określanie stawek – od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji
2. Budowa prawidłowych kampanii w wyszukiwarce Google Ads
- Budowa kampanii w wyszukiwarce odpowiadających na potrzeby użytkowników
3. Chcesz mniej płacić za reklamy? Poznaj wynik jakości
- Co to jest wynik jakości?
- Trzy składowe wyniku jakości
- Co się stanie gdy nie będziemy dbali o wynik jakości?
4. Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych
- W jaki sposób dzielić słowa na grupy. Strategie podziału słów na grupy, nawet przy wykorzystaniu prostego landing page
- Typy dopasowań słów kluczowych, zmiany jakie były wprowadzane w ostatnim czasie
- Praca na narzędziu – planer słów kluczowych. Wybór słów do wykorzystania w kampanii oraz fraz do wykluczenia
5. Tworzenie reklam tekstowych
- Wykorzystanie USP w tekście. Jak się wyróżnić?
- Rodzaje reklam tekstowych Elastyczne (nowe) oraz Reklamy tekstowe (stare). Jakie rodzaj reklam wybrać?
- Wykorzystanie funkcji w reklamach – automatyzacja tekstów
- Wybór właściwego CTA – Call to Action w tekście
6. Rozszerzenia reklam
- Dlaczego warto wykorzystywać? Które rozszerzenia to absolutny must have?
- Linki do podstron
- Rozszerzenie informacji w witrynie
- Rozszerzenie formularzy kontaktowych
- Rozszerzenie lokalizacji
- Rozszerzenie cen
- Rozszerzenie aplikacji
- Rozszerzenie promocji
7. Optymalizacja kampanii w wyszukiwarce
- Optymalizacja poprzez stawki – kiedy warto podnieść, a kiedy obniżyć stawki
- Regularna kontrola wyszukiwanych haseł – search query
- Segmentacja kampanii poprzez urządzenia
- Wybór odpowiednich optymalizatorów na koncie
- Optymalizacja poprzez harmonogram reklam
- Segmentacja grup reklam
- Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych
Lista materiałów:
- MODUŁ: Ustawienia kampanii w wyszukiwarce
- MODUŁ: Budowa prawidłowych kampanii w wyszukiwarce Google Ads
- MODUŁ: Chcesz mniej płacić za reklamy? Poznaj wynik jakości
- MODUŁ: Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych
- MODUŁ: Tworzenie reklam tekstowych
- MODUŁ: Rozszerzenia reklam
- MODUŁ: Optymalizacja kampanii w wyszukiwarce
- MODUŁ: Kampanie w wyszukiwarce Edytor Google Ads oraz metoda SKAG