Wszystkie kursy

Kampanie w wyszukiwarce Google

10
Kup teraz
199.00 PLN

Chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy poszukują Twoich produktów lub usług, tu i teraz? Ten kurs jest dla Ciebie!

W ramach kursu otrzymujesz: 

  • Dostęp do wszystkich aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy
  • Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów
  • Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu

Szczegółowa agenda kursu podzielona na moduły:

1. Ustawienia kampanii w wyszukiwarce

  • Podstawowe ustawienia kampanii oraz sieci, w których ma być emitowana kampania
  • Wybór geolokalizacji oraz sposoby na wykluczania innych lokalizacji
  • Wybór języków odbiorców, do których ma być emitowana reklam
  • Ustawienie budżetu dziennego kampanii oraz przyczyny niewykorzystywania budżetu lub jego przekraczania
  • Określanie stawek – od jakich ustawień rozpocząć. Jak działa każda z możliwości optymalizacji

2. Budowa prawidłowych kampanii w wyszukiwarce Google Ads

  • Budowa kampanii w wyszukiwarce odpowiadających na potrzeby użytkowników

3. Chcesz mniej płacić za reklamy? Poznaj wynik jakości

  • Co to jest wynik jakości?
  • Trzy składowe wyniku jakości
  • Co się stanie gdy nie będziemy dbali o wynik jakości?

4. Tworzenie grup reklam oraz dobór efektywnych słów kluczowych

  • W jaki sposób dzielić słowa na grupy. Strategie podziału słów na grupy, nawet przy wykorzystaniu prostego landing page
  • Typy dopasowań słów kluczowych, zmiany jakie były wprowadzane w ostatnim czasie
  • Praca na narzędziu – planer słów kluczowych. Wybór słów do wykorzystania w kampanii oraz fraz do wykluczenia

5. Tworzenie reklam tekstowych

  • Wykorzystanie USP w tekście. Jak się wyróżnić?
  • Rodzaje reklam tekstowych Elastyczne (nowe) oraz Reklamy tekstowe (stare). Jakie rodzaj reklam wybrać?
  • Wykorzystanie funkcji w reklamach – automatyzacja tekstów
  • Wybór właściwego CTA – Call to Action w tekście

6. Rozszerzenia reklam

  • Dlaczego warto wykorzystywać? Które rozszerzenia to absolutny must have?
  • Linki do podstron
  • Rozszerzenie informacji w witrynie
  • Rozszerzenie formularzy kontaktowych
  • Rozszerzenie lokalizacji
  • Rozszerzenie cen
  • Rozszerzenie aplikacji
  • Rozszerzenie promocji 

 7. Optymalizacja kampanii w wyszukiwarce

  • Optymalizacja poprzez stawki –  kiedy warto podnieść, a kiedy obniżyć stawki
  • Regularna kontrola wyszukiwanych haseł – search query 
  • Segmentacja kampanii poprzez urządzenia 
  • Wybór odpowiednich optymalizatorów na koncie 
  • Optymalizacja poprzez harmonogram reklam 
  • Segmentacja grup reklam 
  • Tworzenie listy wykluczających słów kluczowych 
Polecane
Automatyzacja Google Ads (Skrypty)

Zautomatyzuj swoją pracą, zaimplementuj skrypty na koncie aby pewne czynności były wykonywane automatycznie.Skrypty napisane przez...

Instalacja kodów do remarketingu i wykorzystanie remarketingu

Chcesz docierać do odbiorców, którzy byli na Twojej stronie? Sprawdź jak wykorzystać możliwości remarketingu w...

Instalacja kodów konwersji

Dowiedz się jak prawidłowo mierzyć efekty Twoich kampanii Google Ads!W ramach kursu otrzymujesz:  Dostęp do...

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję