Wszystkie kursy

Instalacja kodów do remarketingu i wykorzystanie remarketingu

8
kurs nie jest
obecnie w sprzedaży

Chcesz docierać do odbiorców, którzy byli na Twojej stronie? Sprawdź jak wykorzystać możliwości remarketingu w Google Ads.

W ramach kursu otrzymujesz: 

  • Dostęp do wszystkie aktualizacji danego kursu przez 12 miesięcy.
  • Dostęp do zamkniętej grupy dla specjalistów.
  • Sesje pytań oraz odpowiedzi raz w miesiącu na żywo dla wszystkich uczestników kursu. 

Szczegółowa agenda kursu podzielona na moduły:

1. Skąd Google wie do jakich użytkowników powracać?

2. Rodzaje list remarketingowych do stworzenia w Google Ads

3. Jakie listy warto utworzyć (usługi vs e-commerce)

4. Kombinacje list remarketingowych oraz wykluczenia

5. Łączenie kont z Google Analytics

6. Wykorzystanie list odbiorców w kampaniach (kierowanie oraz obserwacja)

7. Remarketing dynamiczny

Polecane
Kampanie produktowe dla e-commerce

Twój cel to zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym? Warto uruchomić kampanie PLA jak najszybciej!W...

Automatyzacja Google Ads + AI

Zautomatyzuj swoją pracą, zaimplementuj skrypty na koncie aby pewne czynności były wykonywane automatycznie. Skrypty napisane przez...

Kampanie w wyszukiwarce

Chcesz dotrzeć do użytkowników, którzy poszukują Twoich produktów lub usług, tu i teraz? Ten kurs jest...

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję